top of page

שיפור מערך מכירה - בחברות המוכרות לעסקים

שיפור מערך המכירה עוסק במכלול תהליכי הליבה של ניהול מערכי מכירות ב 3 שלבים

 

שלב I   : אבחון, תחקור ולמידה מהחוזקות של הקיים בארגון והבנת פערים ביחס לתפקוד
              אופטימלי

שלב II  : הגשת דיאגנוזה ותוכנית המלצות

שלב III : תהליך יישום לשיפור בשילוב ההנהלה, מנהלי המכירות ומנהלי לקוח   
 

משולש האמצעים (משולש השיפור)

לאילו חברות ולאילו סוגי מכירות מתאימה גישה זו?

  • במכירות הדורשות מכירה לעסקים (מכירה לתאגידים, מכירה סיטונאית) 

  • במכירות מורכבות/ במכירות בעלות מחזור מכירה ארוך

  • במכירות הדורשות חינוך שוק

bottom of page