top of page
שיפור מערך מכירה - בחברות המוכרות לעסקים
שיפור מערך המכירה עוסק במכלול תהליכי הליבה של ניהול מערכי מכירות ב 3 שלבים
שלב I : אבחון, תחקור ולמידה מהחוזקות של הקיים בארגון והבנת פערים ביחס לתפקוד
אופטימלי
שלב II : הגשת דיאגנוזה ותוכנית המלצות
שלב III : תהליך יישום לשיפור בשילוב ההנהלה, מנהלי המכירות ומנהלי לקוח
משולש האמצעים (משולש השיפור)
לאילו חברות ולאילו סוגי מכירות מתאימה גישה זו?
-
במכירות הדורשות מכירה לעסקים (מכירה לתאגידים, מכירה סיטונאית)
-
במכירות מורכבות/ במכירות בעלות מחזור מכירה ארוך
-
במכירות הדורשות חינוך שוק
bottom of page