top of page

בקצרה

המוטו המרכזי של עבודתי הוא לאפשר לך כמנהל, שותף, מנהל מכירות או יועץ חוויה חדשה של יחסים עם הלקוח הקיים או עם הלקוח הפוטנציאלי - חוויה חדשה זו מביאה לביצועים טובים יותר

 

לראייתי אנחנו לא רק אנשי מכירות, אנחנו ראשית לכול, עוסקים ביצירת יחסים לה אני קורא לה אני ידידות עסקית, וידידות עסקית  -  היא הגישה שמניבה מכירות.

הכרות
 

שמי פיני שטרנשוס.
 

אני עובד עם חברות בשיפור מערך המכירות ובעבודה אישית עם מנהלים ואנשי מכירות בפיתוח תהליכי המכירה על המגרש ותהליכי  B2B.  עבודתי משלבת עשייה פרקטית לה אני קורא "על המגרש".

התרומה בעבודה המשותפת עם חברות ומנהלים אלו  היא בהרחבת המכירות, כתהליך שינוי בר-מדידה תוך שיפור הכלים, המיומנויות והמוטיבציה לכלל הצוות.

אני בעל 25 שנות ניסיון  בניהול כללי, מכירות, פיתוח עסקי, שיווק ופרסום

רקע מקצועי
 

מזה שני עשורים אני עוסק במכירות B2B לארגוני 100 מיליון דולר/שקל בשוק הישראלי ולתאגידים בעולם.

 

זכיתי להימנות על קבוצת המנהלים מייסדי "וואלה! תקשורת" בה שימשתי מיסודה, כסמנכ"ל שיווק מכירות ופרסום, וכן הקמתי את אגף הסחר והחברות-הבנות וואלה! שופס, וואלה! לימודים.

 

במהלך השנים הובלתי פעילויות כמנכ"ל בתאגיד סוני העולמית, בתחום תכני טלוויזיה, וכן דירקטור בהקמה ומכירת ערוצי סלולר בעולם, כמשנה למנכ"ל בפלטפורמת פרסום בינלאומית לסלולר, שותף בחברת טכנולוגיות חקלאיות, כסמנכ"ל מכירות לפרויקטי תוכנה, כמנהל שיווק ישיר בחברת היי-טק, וכמנהל חטיבת שיווק ישיר בחברה המובילה בישראל.
 

עם לקוחותיי נמנו במהלך השנים חברות מתחומי הייצור ייבוא והשיווק, חברות תוכנה ומוצרים, חברות מתחומי הייעוץ הארגוני, תהליכי הערכה ומדידה בארגונים, הנדסה, שרשרת אספקה, ,תוכנה, BI, ייעוץ כלכלי, ניהול פרויקטים, ניהול בתעשייה, פיתוח, ניהול ידע ועוד.

בנימה אישית
 

בשנים האחרונות אני חוקר ועובד עם יחידים וארגונים בנושא של הכרת תודה (gratitude) והכרת תודה בעסקים. בעבודה שלי עם חברות ובעלי עניין, משולבות מתודולוגיות עבודה של "טיפוח הכרת תודה בעסקים" וגישת "חקר מוקיר".

 

אני מנחה סדנאות.

 

בוגר תואר ראשון ושני במינהל עסקים, תושב הוד השרון.

 

 

תהליכי מכירה

תהליכים עיקריים:

1  תהליך הרחבת מעגלי לקוחות חדשים

2  הרחבת פעילות בתוך פרויקט קיים או לקוח קיים

3  הרחבת מוצרים/שירותים תוך הרחבת פעילות או לקוחות

 

 

השבחת מערכי מכירה
סדר - כלים - מוטיבציה 

סדר
גיוס או שיפור המשאב האנושי

שגרות עבודה

נתיב המכירה

תהליכי קליטה והדרכה

הדרכה וליווי

 

כלים

אמצעי המכירה

תשתית וכלי הניהול

אמצעי הדרכה

לימוד מיומנויות

 

מוטיבציה

פיתוח היעדים

הערכה והוקרה

ליווי העבודה בשטח

מחוברות

תגמול

2010 - present

2010 - present

bottom of page