4 פרקי ניהול תהליך לקוח

ידידות עסקית

ידידות עסקית הינה גישת מכירות שפותחה במהלך 7 השנים האחרונות בהתנסות עם מנכ"לים, שותפים בפירמות, מנהלי מכירות ואנשי ידע שאינם אנשי מכירות לשיפור תוצאות המכירה -מעשרות אינטראקציות עם אנשים העוסקים במכירות, ומתוך האתגר המרכזי - של להיות בעולמו של הלקוח, לפעול מתוך צרכיו ויכולותיו של הקונה -  במכירות מורכבות וגם במכירות פשוטות.
גישת היחסים של "ידידות עסקית"  מוטמעת במתודולגיית ה KARMA לניהול הלקוחות ב 4 פרקים

 (KARMA: Key Accounts Relationships Management & Access) 

ניהול ההזדמנויות בגישת הידידות העסקית

ידידות עסקית בניהול יחסי / ניהול לקוח 

ידידות עסקית בתהליך המכירה

ידידות עסקית בגישה של הערכה ובקרה 

לאילו חברות ולאילו סוגי מכירות מתאימה גישה זו?

  • במכירות מורכבות

  • במכירות בעלות מחזור מכירה ארוך

  • במכירות הדורשות חינוך שוק

   בין היתר מתאים למנהלי מכירות ומנהלי לקוח בחברות היי-טק, ציוד מתקדם, חברות שירותים,
  פיננסים יועצים וחברות 
פרוייקטים