4 פרקי ניהול תהליך לקוח
ידידות עסקית
ידידות עסקית הינה גישת מכירות שפותחה במהלך 7 השנים האחרונות בהתנסות עם מנכ"לים, שותפים בפירמות, מנהלי מכירות ואנשי ידע שאינם אנשי מכירות לשיפור תוצאות המכירה -מעשרות אינטראקציות עם אנשים העוסקים במכירות, ומתוך האתגר המרכזי - של להיות בעולמו של הלקוח, לפעול מתוך צרכיו ויכולותיו של הקונה - במכירות מורכבות וגם במכירות פשוטות.
גישת היחסים של "ידידות עסקית" מוטמעת במתודולגיית ה KARMA לניהול הלקוחות ב 4 פרקים
(KARMA: Key Accounts Relationships Management & Access)


ניהול ההזדמנויות בגישת הידידות העסקית

ידידות עסקית בניהול יחסי / ניהול לקוח

ידידות עסקית בתהליך המכירה

ידידות עסקית בגישה של הערכה ובקרה
לאילו חברות ולאילו סוגי מכירות מתאימה גישה זו?
-
במכירות מורכבות
-
במכירות בעלות מחזור מכירה ארוך
-
במכירות הדורשות חינוך שוק
בין היתר מתאים למנהלי מכירות ומנהלי לקוח בחברות היי-טק, ציוד מתקדם, חברות שירותים,
פיננסים יועצים וחברות פרוייקטים